Recensies

Recensies

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het overzicht nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.

bedankt voor je recensie!
87 berichten.
Khadija Khadija uit Utrecht
Een hele lieve dame die graag meedenkt en snel reageert. Het was erg prettig om hier een bestelling te plaatsen. Ze is duidelijk in haar communicatie en komt haar afspraken na. Zeker een aanrader en voor mij absoluut voor herhaling vatbaar!❤️
Even geduld...
Khadija Khadija uit Utrecht
Onlangs gepersonaliseerde linten besteld. Top service! Super blij mee. Mij zie je vaker terug komen
Even geduld...
Sibel Sibel uit Utrecht
Ik heb een sticker voor een mocktailbar besteld én naamstickers voor de broodtrommels van mijn meiden. Vooraf werd met een voorbeeldafbeelding duidelijk laten zien hoe het eindresultaat eruit zou komen te zien, wat erg prettig was. Ze kwam heel vriendelijk over en gaf ook haar mening en advies, wat goed toepasbaar was. Alles zag er netjes en professioneel uit. Heel tevreden met het resultaat!
Even geduld...
Ghiz Ghiz uit Utrecht
Ik had last minute voor dezelfde dag nog 30 traktaties nodig en was hier oprecht aan het juiste adres! Super lieve en meedenkende dame. Traktaties waren super leuk, mijn zoontje was er heel blij mee! ❤️
Even geduld...
Aya Aya uit Utrecht
Ik ben echt super tevreden! Ik had stress en moest mijn tafelkaarten zsm hebben en ze dacht heel goed mee met alles!
Even geduld...
Youssra Youssra uit Utrecht
Top service. Last minute geholpen door le blitz, en super tevreden! Zeker een aanrader 🙂
Even geduld...
Noura Noura uit Scherpenzeel
Naast dat ze goed is in haar werk, is ze ook flexibel en denkt ze echt met je mee. Ik had binnen een uur iets met spoed nodig en dat had ze gewoon gefixt. Super fijne en snelle service. Ik zal zeker vaker bij je bestellen.
Even geduld...
Jamila Jamila uit Nieuwegein
Goeie service helpt naar een oplossing vinden had de reservering niet goed doorgegeven en dat was bij het ophalen geen probleem werd gelijk goed gehandeld
Even geduld...
Amal Amal uit Utrecht
Ik ben zo fijn geholpen door deze lieve dame, ook toen ik een wijziging moest hebben had ze het binnen no time gefikst.. Mooie resultaten en goede communicatie!!
Even geduld...
Chaimae Chaimae uit Utrecht
Super goed geholpen heel fijn contact moest last minute datum veranderen wat geen probleem was top service en flexibele echt een aanrader🥰
Even geduld...
Boutaina Boutaina uit Amersfoort
Prima service denkt graag met je mee. We hadden echt een dag van de voren haar gecontacteerd en toch nam ze de moeite om voor ons te zijn! Super lief nogmaals dankjewel😌
Even geduld...
Norah Norah uit Utrecht
Ik ben super snel en spoedig geholpen! Bedankt voor de goede service 🤗
Even geduld...
Yasmina Yasmina uit Utrecht
Eigenaresse is super lief en de communicatie was top! Ben erg tevreden met de stickers. Zeker een aanrader!
Even geduld...
Nisrin Nisrin uit Utrecht
Ik had voor een welkomstbord met spoed een backdrop sticker nodig, omdat via een andere leverancier mijn bestelling te laat is aangekomen. Ik ben door Le Blitz met zoveel vriendelijkheid en met spoed geholpen. Mijn aanvraag was zo last minute, maar ze hebben mij echt uit de brand geholpen. Ik waardeer het enorm!
Even geduld...
Hajar Hajar uit Utrecht
Eigenaresse was behulpzaam en meedenken. Kwam haar afspraken na en het eindresultaat was erg mooi🌸
Even geduld...
Powered byCusRev
5,0
Gebaseerd op 102 beoordelingen
5 sterren
99
99%
4 sterren
1
1%
3 sterren
0%
2 sterren
0%
1 ster
0%

Afbeeldingen van klanten

Afbeelding #1 van mariska
Afbeelding #1 van sofia
Afbeelding #1 van mariska

mariska

ik heb een hele mooie bestelling mogen ontvangen van deze giftcard 😍 helemaal naar wens gemaakt zoals besproken met de ontwerpster ik ben echt helemaal verliefd ! nogmaals supper bedankt en op naar nog meer bestellingen 🌹

(0) (0)
Afbeelding #1 van sofia

sofia

De ballonen waren perfect op mijn 16de verjaardag, alles was top geregeld top service en hele lieve mensen die kwamen helpen. Alles was snel en perfect echt en aanrader!!

(0) (0)
Afbeelding #1 van mariska
Afbeelding #1 van sofia
1-5 van 102 beoordelingen
  1. R

    Superblij met het eindresultaat van de sticker! Samen het design uitgewerkt en alles werd perfect, strak en zonder fout geleverd. Fijne communicatie, snelle service en echt topkwaliteit . Absoluut een aanrader!

    (0) (0)
  2. D

    Ik ben heel erg tevreden! Ik had last minute een lint nodig en dat werd meteen voor mij geregeld. Binnen een paar uur kon ik het al ophalen, echt super snel. Het lint ziet er bovendien prachtig uit!

    (0) (0)
  3. M

    Super snelle, duidelijke & fijne communicatie tijdens & na het bestellen van de sticker! De sticker was overigens ook super & plakte goed. Aanrader 🤍

    (0) (0)
  4. I

    Super fijne en mooie stickers! Keuze uit een groot assortiment en de service was uitstekend.

    (0) (0)
  5. R

    Ik had last minut een lint met tekst nodig en ben super snel geholpen. Ze is meedenkend en de communicatie verliep erg goed. Je hebt er zeker een vaste klant bij! 🤍

    (0) (0)