Recensies

Recensies

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het overzicht nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.

bedankt voor je recensie!
Youssra Youssra uit Utrecht
Top service. Last minute geholpen door le blitz, en super tevreden! Zeker een aanrader 🙂
Even geduld...
Powered byCusRev
5,0
Gebaseerd op 102 beoordelingen
5 sterren
99
99%
4 sterren
1
1%
3 sterren
0%
2 sterren
0%
1 ster
0%

Afbeeldingen van klanten

Afbeelding #1 van mariska
Afbeelding #1 van sofia
Afbeelding #1 van mariska

mariska

ik heb een hele mooie bestelling mogen ontvangen van deze giftcard 😍 helemaal naar wens gemaakt zoals besproken met de ontwerpster ik ben echt helemaal verliefd ! nogmaals supper bedankt en op naar nog meer bestellingen 🌹

(0) (0)
Afbeelding #1 van sofia

sofia

De ballonen waren perfect op mijn 16de verjaardag, alles was top geregeld top service en hele lieve mensen die kwamen helpen. Alles was snel en perfect echt en aanrader!!

(0) (0)
Afbeelding #1 van mariska
Afbeelding #1 van sofia
1-5 van 102 beoordelingen
  1. R

    Superblij met het eindresultaat van de sticker! Samen het design uitgewerkt en alles werd perfect, strak en zonder fout geleverd. Fijne communicatie, snelle service en echt topkwaliteit . Absoluut een aanrader!

    (0) (0)
  2. D

    Ik ben heel erg tevreden! Ik had last minute een lint nodig en dat werd meteen voor mij geregeld. Binnen een paar uur kon ik het al ophalen, echt super snel. Het lint ziet er bovendien prachtig uit!

    (0) (0)
  3. M

    Super snelle, duidelijke & fijne communicatie tijdens & na het bestellen van de sticker! De sticker was overigens ook super & plakte goed. Aanrader 🤍

    (0) (0)
  4. I

    Super fijne en mooie stickers! Keuze uit een groot assortiment en de service was uitstekend.

    (0) (0)
  5. R

    Ik had last minut een lint met tekst nodig en ben super snel geholpen. Ze is meedenkend en de communicatie verliep erg goed. Je hebt er zeker een vaste klant bij! 🤍

    (0) (0)